یک مرحله ای (نوبت اول)
۱- نام ونشانی مناقصه گزار: اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان به آدرس – رشت میدان مصلی بلوار مدرس
۲- نوع،وکیفیت خدمات وتضمین مورد مناقصه :
ردیف | شرح | کمیت و کیفیت | مبلغ تضمین (به ریال) | نوع تضمین | |
واحد | تعداد | ۲/۳۹۰/۰۰۰/۰۰۰ | ضمانت نامه بانکی معتبر | ||
۱ | انجام امور خدماتی و نظافت |
۱۲ | ۲۱ | ـــــ | ـــــ |
۲ | نگهبانی و انتظامات | ۱ | ۱ | ـــــ | ـــــ |
۳- محل وزمان دریافت اسناد ( تحویل وگشایش پیشنهادها)
1-3-محل دریافت اسنادوارائه پیشنهادها: کلیه شرکت کنندگان می بایست از طریق سامانه تدارکا ت الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir نسبت به خرید اسناد مناقصه و ارسال کلیه پاکت ها اقدام نمایند. لازم به ذکر است در صورت عدم ثبت نام قبلی در سامانه مذکور با شماره تماس های 27313131-021 و 33251136 – 013 تماس حاصل نمایند.
به پیشنهاد های واصله خارج از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ترتیب اثر داده نخواهد شد.
دفتر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت جهت ثبت نام در سامانه:۳۳۲۵۱۱۳۶-۰۱۳
۲-۳- زمان و مهلت دریافت اسناد از تاریخ 1403/03/05 لغایت 1403/03/08 پس از انتشار اگهی نوبت اول به مدت ۴ روزکاری
۳-۳- شرکت های واجد شرایط می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه حداکثر تا روز شنبه مورخه 1403/03/08 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir مراجعه و اسناد را دریافت نمایند.
۴-۳- مهلت ارائه پیشنهادات حداکثر ۱۰روز کاری حداکثر تاتاریخ 1403/03/22 فرصت تحویل اسناد مناقصه
۵-۳- گشایش پیشنهادها دو روز پس از آخرین مهلت ارائه پیشنهاد روز شنبه ساعت 10 صبح مورخ 1403/03/26
۴- سایر موارد:
۱-۴- مناقصه گران می بایست حسب مورد دارای صلاحیت از مراجع ذیربط باشند.
۲-۴- سایر اطلاعات وجزئیات در اسناد مناقصه درج شود.
۳-۴- در کلیه اسناد مناقصه مناقصه گران مکلف به ارائه شناسه وکد پستی می باشند.
۴-۴- محل فعالیت وآدرس قانونی مناقصه گران می بایست درشهررشت بوده ونوع فعالیت نیز در شهر مذکور مورد تائید می باشد.
۵-۴– به پیشنهاد های فاقد سپرده ،اسناد مخدوش، و مشروط و تحویل بعد از مدت انقضاء مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد شد.