آگهی مناقصه عمومی
یک مرحله ای (نوبت اول)
1- نام ونشانی مناقصه گزار: اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان به آدرس – رشت میدان مصلی بلوار مدرس
2- نوع،وکیفیت خدمات وتضمین مورد مناقصه :
ردیف |
شرح |
کمیت و کیفیت |
مبلغ تضمین (به ریال) |
نوع تضمین |
|
واحد |
تعداد |
2/090/000/000 |
ضمانت نامه بانکی معتبر |
||
1 |
انجام امور خدماتی |
14 |
26 |
ـــــ |
ـــــ |
2 |
نگهبانی و انتظامات |
1 |
1 |
ـــــ |
ـــــ |
3- محل وزمان دریافت اسناد ( تحویل وگشایش پیشنهادها)
1-3-محل دریافت اسنادوارائه پیشنهادها: کلیه شرکت کنندگان می بایست از طریق سامانه تدارکا ت الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir نسبت به خرید اسناد مناقصه و ارسال کلیه پاکت ها اقدام نمایند. لازم به ذکر است در صورت عدم ثبت نام قبلی در سامانه مذکور با شماره تماس های 27313131-021 و 33251136 – 013 تماس حاصل نمایند.
به پیشنهاد های واصله خارج از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ترتیب اثر داده نخواهد شد.
دفتر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت جهت ثبت نام در سامانه:33251136-013
2-3- زمان و مهلت دریافت اسناد از تاریخ 1402/03/16 لغایت 1402/03/20 پس از انتشار اگهی نوبت اول به مدت 4 روزکاری
3-3- شرکت های واجد شرایط می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه حداکثر تا روز شنبه مورخه 1402/03/20 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir مراجعه و اسناد را دریافت نمایند.
4-3- مهلت ارائه پیشنهادات حداکثر 10روز کاری حداکثر تاتاریخ 1402/03/31 فرصت تحویل اسناد مناقصه
5-3- گشایش پیشنهادها دو روز پس از آخرین مهلت ارائه پیشنهاد روز شنبه ساعت 10صبح مورخ 1402/04/03
4- سایر موارد:
1-4- مناقصه گران می بایست حسب مورد دارای صلاحیت از مراجع ذیربط باشند.
2-4- سایر اطلاعات وجزئیات در اسناد مناقصه درج شود.
3-4- در کلیه اسناد مناقصه مناقصه گران مکلف به ارائه شناسه وکد پستی می باشند.
4-4- محل فعالیت وآدرس قانونی مناقصه گران می بایست درشهررشت بوده ونوع فعالیت نیز در شهر مذکور مورد تائید می باشد.
5-4– به پیشنهاد های فاقد سپرده ،اسناد مخدوش، و مشروط و تحویل بعد از مدت انقضاء مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد شد.
انتهای پیام/