حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی در همایش«یاوران جهاد تبیین» که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد، با اشاره به حوادث اخیر در کشوراظهار کرد: تقابل جدی حق و باطل در شرایط امروز کشور حاکم است.
وی، ایمان و عمل صالح را راه تشخیص فتنه دانست و افزود: دشمن تلاش می‌کند با بهانه تراشی‌های مختلف، انقلاب اسلامی را حذف کند.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به ترفند‌های رسانه‌ای دشمن علیه نظام اسلامی گفت: استکبار جهانی، نفس‌های آخر را می‌کشد و تلاش می‌کند با رنگ و لعاب رسانه ای به نظام اسلامی ضربه بزند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی ، با بیان اینکه باخت دشمن در جریان فتنه واضح است، گفت: صحنه باخت دشمن با حضور میدانی و انقلابی مردم ایران در حمایت از انقلاب و نظام به تصویر درآمد.
وی با اشاره به هزینه‌های چند میلیارد دلاری دشمن علیه نظام اسلامی افزود: دشمن با تمام هزینه‌های سنگین و هنگفت نتوانسته صدمه ای به انقلاب بزند.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر افزایش دانش رسانه‌ای در جامعه گفت: ارتقای سواد رسانه‌ای ضرورت اصلی جامعه امروز است.
حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی با بیان اینکه نسل جوان امروز در فضای مجازی زیست می‌کند افزود: درک واقعی نسل مجازی امروز باید مورد توجه قرار گیرد، نسل جوان امروز با واقعیت‌های مجازی زندگی می‌کنند و باید آن‌ها را درک کنیم.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر تغییر رفتار‌ها در مواجهه با نسل جوان امروز، بیان کرد: در کنار توجه به اصول وعقاید، باید خواسته‌ها و نیاز‌های جوانان را درک کنیم.
وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین افزود: جهاد تبیین با بسیج ملی و حضور میدانی مردم تحقق پیدا می‌کند.
حجت الاسلام عزت زمانی تغییر ساختار نظامات فرهنگی درکشور را جزو اولویت‌ها برشمرد و بیان کرد: در مسئله فرهنگی بسیار ضعیف عمل کردیم و خلاء‌ اقدامات موثر فرهنگی در کشور محسوس است.

برچسب ها :