مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه رزمایش شیطانی دشمن علیه نظام اسلامی شکست می‌خورد، ادامه داد: القای یاس و ناامیدی مردم از جمهوری اسلامی از مهم‌ترین اهداف رزمایش رسانه‌ای دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در همایش جهاد تبیین ویژه روحانیون و طلاب استان گیلان، اظهار کرد: زمان شناسی جزو اولویت‌ها و نیازهای جامعه امروز است و باید به شکل ویژه ای به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه هیچ موجودی به اندازه انسان در تهدید خسران قرار ندارد، تصریح کرد: باورمندی به حقیقت الهی انسان را از خسران در امان می‌دارد و لذا باور و عمل به احکام دینی و الهی سبب امنیت روحی و روانی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان باورمندی، عمل صالح، صبر و امیدواری به آینده را از خصیصه‌های مهم منتظران واقعی ظهور حضرت امام عصر(عج) دانست و افزود: صبر و شکیبایی و مایوس نشدن در مقابل سختی‌ها و بحران‌ها موجب انسان سازی می‌شود.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به حوادث اخیر در کشور، استکبار جهانی را دامنه اصلی این اتفاقات دانست و بیان کرد: نظام اسلامی در مسیر رسیدن به تمدن اسلامی حاکمیت نظام سلطه را به چالش کشیده است.

وی با یادآوری دشمنی‌های مکرر آمریکا و اروپا علیه جمهوری اسلامی، اضافه کرد: تحریم، جنگ هشت ساله و فشارهای اقتصادی دشمن نتوانست خدشه‌ای به نظام وارد کند و حال دشمن جنگ شناختی و ادراکی را راه انداخته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه رزمایش شیطانی دشمن علیه نظام اسلامی شکست می‌خورد، ادامه داد: القای یاس و ناامیدی مردم از جمهوری اسلامی از مهم‌ترین اهداف رزمایش رسانه‌ای دشمن است.

وی با اشاره به باورهای عمیق مردم ایران و پایبندی آنان به نظام اسلامی تصریح کرد: اعتقاد راسخ مردم و باورمندی آنها به ایران اسلامی، رزمایش شیطانی و رسانه‌ای دشمن را ناکام خواهد گذاشت.

حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر جلوه بخشی به جهاد تبیین و لزوم ارتقای بصیرت و دانش عمومی جامعه عنوان کرد: جهاد تبیین برگ برنده مقابله با دسیسه‌های رسانه‌ای و شیطانی دشمن است.

وی با اشاره به جمله تاریخی رهبر معظم انقلاب مبنی بر در پیش بودن خرمشهرها خاطرنشان کرد: برای تمدن سازی اسلامی باید حوادث و وقایع تلخ و شیرین زیادی را پشت سر بگذاریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی شیفته عفت و حیا هستند، گفت: وطن دوستی، حیا و غیرت مندی در بین مردم ایران موج می‌زند و دشمن از همین ویژگی‌ها می‌هراسد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه ایرانیان از بی حیایی و بی عفتی بیزار هستند، تصریح کرد: مردم ایران بارها نسبت به هتک حرمت مقدسات و بی حیایی در جامعه واکنش نشان دادند.

وی با اشاره به ضریب رسانه‌ای دشمن نسبت به ترویج بی حیایی و بی عفتی، اظهار کرد: برخی افراد سست عنصر فریب دسیسه‌های رسانه‌ای دشمن را خورده‌اند و دچار تصمیم‌ها و رفتارهای هیجانی شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به پیاده سازی طرح حیازدایی آمریکا و همدستانش در کشور اضافه کرد: شفافیت و تبیین دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن که همان حیازدایی و تجزیه طلبی است، جزو ضرورت های اصلی جامعه تلقی می‌شود.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به عدم همراهی اکثریت مردم با اغتشاشگران و پیاده سازان نقشه‌های دشمن در کشور، بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند با القای ناامیدی در جامعه، مردم را از نظام دلسرد کند، اما مردم در آوردگاه‌های مختلف هوشمندانه عمل کردند و این مسیر ادامه دارد.

برچسب ها :